هتل 5 ستاره روسیه
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل پولمن سوچی روسیه

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره روسیه هتل پولمن سوچی روسیه است در مرکز سوچی روسیه و در نزدیکی سالن کنسرت فستیوال قرار گرفته است. هتل پولمن سوچی روسیه دارای اتاق های زیبا و لوكس اتاق های استاندارد و سوئیت های وی آی پی که هر کدام دارای بالکنی بسیاز زیبا، گاوصندوق، یخچال، تلوزیون LCD و بعضی از آنها دارای دید به دریا در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. رستوران سل مارین این هتل با سرو انواع غذاهای مدیترانه ای و لذیذ و باری با انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور روسیه می باشد. از ویژگی های خوب هتل پولمن سوچی روسیه ساحل اختصاصی آن است و مسافرانتور روسیه با کمی قدم زدن می توانند به آنجا بروند. از امکانات تفریحی این هتل سونا, استخر سرپوشیده, اسپا حمام تركی و ماساژ، باشگاه بدنسازی و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. 

امکانات هتل پولمن سوچی روسیه:

سونا، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، اسپا حمام تركی و ماساژ، باشگاه بدنسازی، بار مخصوص مسافران تور روسیه ، رستوران، خشك شویی، سرویس چای و قهوه، امكانات برای افراد معلول، ، مینی بار و …برای مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ روسیه

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ روسیه است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ روسیه دارای ۱۹۷ اتاق شیک و مدرن که هر کدام از امکانات عالی و مجهز در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. این هتل برای مسافران تور روسیه استخر و سونا و جکوزی برای ریلکس کردن آنها فراهم کرده است. در رستوران این هتل مسافران می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و در بار نوشیدنی مورد علاقه خود را بنوشند. برای مسافرانی که در رژیم غذایی به سر می برند منوی رژیمی نیز وجود دارد. سوئیت های مخصوص نو عروس در هتل موجود می باشد و همچنین معلولین می توانند از امکانات و اتاق های ویژه معلولین استفاده نمایند. هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ روسیه به صورت 24 ساعته در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ روسیه:

خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، خدمات تهیه بلیط مخصوص مسافران تور روسیه ، سرویس مستخدم,  استخر و سونا و جکوزی, رستوران, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه

یکی از هتل های مجلل و شیک روسیه هتل 5 ستاره گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه است که در مرکز شهر سنت پترزبورگروسیه قرار گرفته است. هتل گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه دارای اتاق هایی بسیار شیک و مجلل و مجهز بوده و در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. این هتل برای مسافران تور روسیه امکانات تفریحی مانند استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی, مرکز بدنسازی و بخار و همچنین در سالن خدمات ماساژ برای لذت بیشتر مسافران فراهم نموده است. در رستوران های این هتل می توانید انواع غذاهای ایتالیایی, روسی و بین المللی سرو کنید. از خدمات ویژه هتل گراند امرالد سنت پترزبورگروسیه ترانسفر فرودگاه که برای مسافران تور روسیه می باشد. این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد.

امکانات هتل گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه:

استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی و بخار, ماساژ, مرکز بدنسازی,  خشک شویی برای مسافران تور روسیه ، اتو کشی, لباسشویی, محل های مخصوص سیگار, خدمات فکس و کپی, ترانسفر فرودگاده و .... که برای مسافران تور روسیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه تابستان 95

 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

 تور روسیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور روسیه تیر 95 

 تور روسیه مرداد 95

تور روسیه تعطیلات مرداد 95

تور روسیه تعطیلات شهریور 95

 تور روسیه شهریور 95





:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره روسیه,بهترین هتل های روسیه,هتل های خوب روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: